DEMO.DESIGN
Frequently Asked Questions
 
оглавление | demo party в ex-СССР | infused bytes e-mag | новости от ib/news | другие проекты | письмо | win koi lat

следующий фpагмент (2)
I know a simple algorythm, i already use to perform 3D objects transformations : Use two array ( or equivalent) : - the first one contains the source point ( in 2D or in 3D ) - named S - - the second one contains the destination coordinates - named D - Then use one ( or two or tree coef ) - named co1 co2 co3 ( from 0 to .. 1 ) - and display all points like that : x = S.x[ii] * co1 + ( D.x[ii] * ( 1 - co1 ); y = S.y[ii] * co2 + ( D.y[ii] * ( 1 - co2 ); z = S.z ..... co3 ....... z ........... co3 And then increment co1, co2, co3 ( step .001 ) for example. It's not very efficient but it's a great idea to start ... No ?

Всего 1 фpагмент(а/ов) |пpедыдущий фpагмент (1)

Если вы хотите дополнить FAQ - пожалуйста пишите.

design/collection/some content by Frog,
DEMO DESIGN FAQ (C) Realm Of Illusion 1994-2000,
При перепечатке материалов этой страницы пожалуйста ссылайтесь на источник: "DEMO.DESIGN FAQ, http://www.enlight.ru/demo/faq".